iPECS eCSM

Mükemmelliğe Ulaşmak İçin Çabalamanıza Yardımcı Olan Akıllı Çağrı Analizi Aracı

 Çağrı istatistikleri yönetimi ile müşteri etkileşimleriniz hakkında değerli bilgiler edinin. Sınıfının en iyisi, özelleştirilebilir raporlama, analiz ve kaynak yönetimi uygulamasıyla üretkenliği günlük yaşantınıza ekleyin.

iPECS-eCSM-1
E-LG_AuthorizE-Distributor_iPECS

FAYDALARI

Daha İyisini Sunun

Zengin, özelleştirilebilir analitik ile sürekli iyileştirme kültürü oluşturun. İşletmenizi ve müşterilerinizi etkileyen KPI’ların ayrıntılarını alın, böylece önemli olan şeyleri iyileştirmeye çalışabilirsiniz. Temsilcilerin en iyi hizmeti sunmak için motive olmasını sağlamak için metrikleri bir duru panelinde canlı olarak görüntüleyin.

Kolaylıkla Analiz Edin

Basit kurulum, basit bir arayüz ve hızlı konfigürasyonla analitiği kolayca zenginleştirin. İhtiyaç duyduğunuz her an için otomatik raporlar planlayın veya kapasite ve performansın anında okunması için gerçek zamanlı olarak görüntüleyin.

Verimliliği Artır

Kaynak verimliliğini ölçmek ve iyileştirmek için ihtiyaç duyduğunuz raporları özelleştirin. En yoğun olduğunuz zamanı görün ve kaynakları gerektiği gibi ayırın. Sorunları tespit etmek ve çözümler oluşturmak için başarısız aramaların nerede sonlandırıldığını görmek için arama izlemeyi kullanın.

 

Önemli Özellikler

  • Dahili ve harici kullanımına ilişkin istatistikler
  • Gerçek zamanlı izleme için durum paneli ve gösterge paneli
  • Arama izleme ayrıntıları
  • Ayrıntılı istatistiklere sahip özelleştirilebilir raporlar
iPECS_PRINT

Alakalı Ürünler

Terminaller ve Cihazlar

Çağrı Merkezi Uygulamaları

IP Haberleşme Sistemleri

Sanal Santral ve Bulut Ürünleri