FAYDALARI
Verimliliği Arttırın
Temasın her yönünün verimliliğini artıran çözümü seçin. Müşteriler aradıkları sırada hızlı bir şekilde arama günlüklerini görüntüleyin. Tüm kanallardaki tüm müşteri iletişimlerini aynı kullanıcı dostu arayüzden yönetin. Hızınızı artırın ve kaliteden ödün vermeden üretkenliğinizi izleyin.
Müşteri Odaklı Olun
Çok kanallı bir iletişim merkezi ile müşterilerinizin tercih ettikleri iletişim yöntemini kullanarak yanınızda olabilirsiniz. Sorguları hem işinize hem de müşterilerinize uygun bir şekilde çözmek için aramaları, anlık mesajlaşmayı, e-postaları, faksı ve hatta sosyal medyayı kullanın.
Güvenliği Seçin
Rahatlık ve uyumluluk arasında seçim yapmak zorunda değilsiniz; sizi ve müşterilerinizi koruyan hepsi bir arada bir araçla ikisine birden sahip olun. Tüm bilgiler ve iletişimler, KVKK – GDPR (AB) dahil olmak üzere birden fazla veri koruma yasalarına uyacak şekilde şifrelenir.
Kolaylıkla Analiz Edin
Nasıl performans gösterdiğinizi görmenize yardımcı olan akıllı analiz araçlarıyla hareket halindeyken ölçün. Kaynakları her zaman ihtiyaca göre tahsis edebilmek için düzenli raporlar planlayın veya temel ölçümleri gerçek zamanlı olarak görüntüleyin. Ekip performansını optimize etmek için KPI’leri analiz edin.
Çağrılarınızı Kaydedin
Dahili arama kaydı ile çalışmanızı değerlendirin ve ihtiyaç duyduğunuz hayati kayıtları saklayın. Şikayetleri ele alın ve anlaşmazlıkları şeffaf ve doğru bir şekilde çözün. Kayıtlara, yetkilendirilmiş temsilciler tarafından kolayca erişilebilir, böylece ihtiyacınız olan şeyi ihtiyacınız olduğunda hızlı bir şekilde bulabilirsiniz.
Sorguları Hızla Çözün
Her aşamada doğruluğu ve verimliliği destekleyen bir araçla İlk Temasta Çözüm (FCR) kültürünü teşvik edin. Arayanları doğru hatta yönlendirmek için IVR’yi özelleştirin. Çağrıyı hızlı bir şekilde yönetmek için tüm özellikleri kullanın. FCR’yi en üst düzeye çıkarmak, her iletişim merkezinin amacıdır. iPECS ile bunu başarın.
Önemli Özellikler
- Çok kanallı gelen ve giden iletişim merkezi
- Web tabanlı Müşteri Temsilcisi
- İzleme ve raporlama
- Web sohbeti ve anlık mesajlaşma
- Facebook ve SMS sunucusu ile sosyal ağ
- Ses kaydı
- Etkileşimli Sesli Yanıt (IVR)
- Temsilci değerlendirme ve destek eğitimi