iPECS, personellerinizin evden verimli bir şekilde çalışmasına nasıl yardımcı olabilir?
İşletmeniz yakın zamanda uzaktan çalışıyorsa, iletişim teknolojinizle ilgili birkaç sorunla karşılaşmış olabilirsiniz. Evden çalışmak, mevcut iletişim teknolojinizdeki zayıflıkları vurgulayabilir; Güncelliğini yitirmiş ve ölçeklendirmesi zor, uzaktan iş birliği özellikleri sınırlı veya ofis dışından erişim zor olsa da yanlış teknoloji büyümeyi engelleyebilir ve evden çalışmayı zorlaştırabilir.
Bu makale, iPECS’in uzaktan çalışmada nasıl bir devrim yarattığını araştırmaktadır. iPECS, “Kendi Cihazınızı Getirin” (BYOD) politikalarından uzaktan çağrı merkezi yönetimine kadar, teknoloji hakkındaki düşüncelerinizi gerçek anlamda dönüştürebilir.
– iPECS, ekiplerinizin herhangi bir cihazdan çalışmasına olanak tanıyan bir Kendi Cihazını Getir kültürünü etkinleştirir.
iPECS, personelinizin yanlarında bir masa telefonu alma ihtiyacını ortadan kaldırarak iş gücünüzün iletişim halinde kalmasına ve iş birliği yapmasına yardımcı olur.
Masaüstü bilgisayarlarda ve tüm büyük akıllı telefon platformlarında mevcut olan iPECS UCS ve UCE, iPECS’in tüm özelliklerini personelinizin parmaklarının ucuna getirir. Bu, evden çalışmanın lojistik baskısının büyük bir kısmını ortadan kaldırır; masaüstü ve akıllı telefon uygulamaları, çalışanlarınıza işlevsellikten ödün vermeden kendi çalışma alanlarını oluşturma esnekliği sağlar.
Çalışmanızı internet bağlantınız olan her yerden yapabilmek, iPECS gibi bir Birleşik İletişim platformunun en önemli avantajlarından biridir. Aslında, BT uzmanları üzerinde yakın zamanda yapılan bir araştırmada, % 59’u Kendi Cihazınızı Getirin politikalarının işletmelere rekabet avantajı sağladığını kabul etti. Evde ve uzaktan çalışmanın çok daha yaygın hale gelmesiyle, personelinizin herhangi bir cihazdan çalışmasına olanak tanıyan teknolojiyi kullanmak başarı için çok önemlidir.
– Uzaktan iş birliği için yeni yöntemler
iPECS, görüntülü arama, dosya paylaşımı ve ekran paylaşımı gibi gelişmiş iletişim özelliklerini içerir. Bu araçlar, personelinizi bir araya getirerek işletmenize çalışabileceğiniz bir “sanal ofis” sağlar.
Evden çalışmak, doğru teknoloji olmadan izole edilebilir. iPECS’e dahil olan araçlar, personelinize iş için en uygun aracı seçme yeteneği vererek uzaktaki işbirliğini destekler.
Bu, bir projeyle ilgili hızlı bilgi almak için bir iş arkadaşınızla ekranınızı paylaşmak, bir ekip toplantısı için bir video konferans düzenlemek veya bir anlık mesajlaşma sohbetinde birkaç soru sormak anlamına gelse de, iPECS gücü ellerinize verir. Şirketinizin esnek geleceği için mükemmel bir arkadaştır.
– Merkezileşmiş iletişim merkezi
iPECS’deki merkezi yerindelik ve durum paneli, kimin çevrimiçi olduğunu, kimin müsait olduğunu ve nereden çalıştığını görmenize olanak tanır. iPECS, bu bilgileri tek bir alanda görüntüleyerek size ofiste kimin olduğunu görmek için ofise bakmanın aksine anında bir genel bakış sağlar.
Bu özellikler, uzaktan çalışmayı başarılı kılmak için çok önemlidir. Yanlış kişiyi veya çevrimiçi olmayan birini aramak, personelinizin ve müşterilerinizin değerli zamanını boşa harcayabilir. İletişim durumu ve durum panelleri, ofise döndükten sonra bile kullanışlı olmaya devam eder; Anında bir konuşma başlatmak için meslektaşınızın adına tıklayın veya basın. İş arkadaşlarınızdan birini aramak için ofiste dolaşmanıza artık gerek yok!
– Karmaşık bir işlemi uzaktan yönetin
Yakın zamana kadar, bir çağrı veya çağrı merkezini uzaktan yönetmek imkansızdı. Yüksek çağrı hacimleri ve aracıların sayısı, geleneksel olarak sağlam yerinde yönetim ve sistemler gerektiriyordu. 2020’de uzaktan çalışmanın yükselişiyle, işletmeler yeni ortamlara uyum sağlamak zorunda kaldı.
iPECS’in muazzam değer sunduğu yer burasıdır. Yalnızca yerleşik güçlü raporlama ve analiz araçlarına sahip olmakla kalmaz, aynı zamanda hem iş akışlarını dönüştürmek hem de hesap verebilirliği, verimliliği ve üretkenliği artırmak için CRM’ler gibi çok çeşitli üçüncü parti yazılımlarla yerel olarak entegre olur.
Çoğu CRM’de tıkla ve ara özelliği etkinleştirilerek, müşterilerle iletişim kurarken veya veri tabanı kayıtlarını ararken temsilcileriniz için değerli zaman tasarrufu sağlar. Analitik ve raporlama modülleri, yöneticilerin ekiplerinin performansını izlemelerine olanak tanır ve son teknoloji kayıt ve izleme çözümleri, kalite kontrolünü sürdürmeyi kolaylaştırır.
– Talep üzerine ölçeklenebilir
Evden çalışmak genellikle hizmetleriniz için değişen taleple el ele gider. Bazı işletmeler, uzaktan çalışırken hizmetlerine olan ilginin ve talebinin arttığını gördü, bu büyük bir sorundur, ancak doğru teknolojiyi kullanmadan çözülmesi zor olabilir.
Ericsson-LG Enterprise’ın tescilli protokolleri, genişletmeyi basitleştirir. iPECS kullanılarak dakikalar içinde yeni kullanıcılar eklenebilir ve yeni başlangıçları rekor sürede kurup çalıştırmanıza izin verir. Yerleşik provizyon (Auto provisioning) sistemleri, donanımı yalnızca birkaç tıklamayla yeni kullanıcılarınıza dağıtmanıza ve hatta bir iPECS UCS ve UCE akıllı telefon uygulamasını sisteminize bağlanmak üzere uzaktan yapılandırmanıza izin verir.
Büyümek hiç bu kadar kolay olmamıştı; Böyle bir güçle, iPECS’e başlamak için bilmeniz gereken tek şey, şu anda kaç kullanıcıya hitap etmeniz gerektiğidir. Daha fazla kullanıcı eklemek birkaç tıklama kadar basit olduğunda, teknoloji sizin için çalışmaya başlar ve gelecek için planlama yapmayı kolaylaştırır.
İleri teknoloji ve akıllı çözümlerle iPECS, modern, dijital bir işletme için mükemmel bir partnerdir. Esnek, ölçeklenebilir ve erişilebilir iPECS’i personelinize dağıtmak, verebileceğiniz en akıllıca iş kararı olabilir.