MN İLETİŞİM > Konaklama > Mashattan
mashattan_evleri_logo

Mashattan

Mashattan Konut ve Ticaret Merkezi büyük ölçekli yapıda bir konut projesidir ve birçok kişinin yaşamını sürdürdüğü İstanbul’un merkezi bir noktasında yer almaktadır. Bu proje tamamlanmadan önce, Konut ve Ticaret Merkezi’nin her binasında görevli bulunan güvenlik görevlileri acil durumlarda diğer bina memurları ile verimli bir şekilde iletişim kuramıyordu. Gözlem İstasyonu ve diğer görevlilerini aramak mümkün değildi. Memurlar veya çalışanlar zaman kaybına sebebiyet verecek şekilde her bir siteye gitmek zorunda kalıyordu. iPECS çözümünün seçilmesiyle birlikte T-Net (Şeffaf Ağ) kullanma yeteneği yapısı, hem de mevcut sistemlerle entegrasyon kolaylığı ve geniş bir ürün portföyü yelpazesi müşteriye kullanım kolaylığı sağladı. Bunun sonucunda müşteri ürün yapısından çok memnun. UC teknolojisini kullanarak bina operasyonunu geliştirmek için ve çalışanlarının kendini geliştirmesini – verimliliğini sağlayan bir yapıya sahip olmuş oldu.

Müşteri Künyesi

Müşteri adı:
Mashattan Konut ve Ticaret Merkezi
Lokasyon:
İstanbul
Tarih:
2018
Kategori:
HYBRID IP Haberleşme, Mobil Softphone, T-Net

Merkez içerisinde birbirine entegrasyonu bulunmayan ve noktalar arasında birbiriyle iletişim sağlayamayan bir yapı bulunmaktaydı. Bu da ciddi zaman ve iş gücü kaybına sebebiyet veriyordu. Konut binaları ve mağazalardaki tüm çalışanlar birbirlerine ulaşım sağlayamıyordu ve bu da müşterilere – konut sahiplerine memnuniyet açısından sıkıntı oluşturuyordu. Personeller arasında yönetimsel zorluklar oluşturmaktaydı.

Bu doğrultuda Merkez içerisinde aşağıdaki ihtiyaçlar belirlenmiştir:

  • Merkez İçinde Bir İç Çağrı Haberleşmesi Sağlanması
  • Mağazalardan Herhangi Biri ve Her Bina Sakininin Birbirini Arayabilmesi ve Aranabilmesi
  • Merkez’deki Çalışanların ve Ekibin Birbirleri Arasındaki Koordinasyonun Sağlanması
  • Acil Durumlar İçin Gözlem İstasyonu’nun Kolayca Aranabilmesi ve Ulaşılabilmesi
  • Merkezdeki Tüm Daire ve Mağazalar Arasındaki Dahili İletişimin Ücretsiz Şekilde Sağlanması
  • Alarm ve İnterkom Sistemlerinin İletişim Platformuna Entegre Edilmesi
  • Bir iPECS UCP2400 ve 10 adet eMG800 Sistem bir fiber optik ağ üzerinden Merkezi olarak dağıtık yapıda kurgulanmıştır. Bu yapı ile T-Net (Şeffaf Ağ) yapısının tüm site alanında tam entegrasyonu sağlanmıştır.
  • iPECS UCP2400 sistemi, her binadaki iletişimi ve tüm çağrı raporlarını tek bir merkezden yönetmektedir,
  • Merkezde 16 operatör konsolu bulunmaktadır,
  • LIP-9000 serisi masaüstü telefonlar çalışanlar için kurgulanmıştır,
  • iPECS UCS mobil istemcileri üretkenliği ve verimliliği artırmak için mobil abonelere dağıtılmıştır

Projede kullanılan;

-Sistemler

  • IPECS UCP2400
  • IPECS EMG800
  • IPECS T-Net

 

-Terminaller

  • IPECS LIP-9000 Serisi IP Telefon

 

-Uygulamalar

  • IPECS UCS Mobil Yazılımı

Bu projenin tamamlanmasıyla birlikte Mashattan Konut ve Ticaret Merkezi aşağıdaki kazanımlara sahip olmuştur.

  • IPECS çözümü sayesinde sitedeki çalışan sayısı azaltılmıştır. Acil Gözlem İstasyonu yeteneği sayesinde kullanıcıların birbirleriyle iletişim kurabilmeleri zaman açısından site için ciddi bir avantaj oldu. Artık önemli personeller noktalarını bırakmadan diğer noktalardaki kullanıcıları arayabilmektedir.
  • Merkez genelinde kullanılan iPECS çözümü ile site içindeki mağazalar da dahili telefona sahip olmuştur. Mağazalara sunulan dahili görüşme imkanı sayesinde bina yönetimine bütçe anlamında girdi sağlanmıştır. Bu, konut sakinlerinin mağazalarla ve mağaza çalışanlarının da konut sahiplerine daha kolay erişim sağlamasına imkan tanımıştır.
  • Sitedeki tüm birimlerin tek nokta kontrolü ile; arama trafiği, raporlama ve birbirine erişim gibi özellikler, çok daha kolay ve daha kullanılabilir hale gelmiştir.
  • Her dairedeki insanların mağazalara kolay bir şekilde ulaşmaları ve alışverişlerini kolay – verimli bir şekilde yapabilmeleri sağlanmıştır.