MN İLETİŞİM > Sağlık > Avrasya Hastanesi
avrasya-hastanesi

Avrasya Hastanesi

Zeytinburnu Avrasya Hastanesi 135 adet yüksek kalitede yatak kapasiteli, 51 adet yoğun bakım yatağı, 3 adet acil müdahale odası, 3 adet küçük cerrahi yoğun bakım odası, yeni doğan yoğun bakım ünitesi, 50 modern poliklinik odasına sahip ve 7/24 hizmet veren bir sağlık kuruluşudur. Zeytinburnu Avrasya Hastanesi, Ericsson-LG iPECS eMG800 sistem ve IP Dect çözümünün stabilitesi ve güvenilirliğine inanarak hastane grubunun diğer yerleşkelerinde olduğu gibi bu biriminde de Ericsson-LG IPECS ürünlerini tercih etmiştir.

Müşteri Künyesi

Müşteri adı:
Avrasya Hastanesi
Lokasyon:
İstanbul
Tarih:
2015
Kategori:
HYBRID-IP, IP Dect, Çağrı Merkezi, Yazılım Entegrasyonu

İletişimin güvenilirliği sağlık kuruluşlarında çok önemli bir noktadır. İnsan yaşamı söz konusu olduğundan dolayı iletişimin tamamen sorunsuz olmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Yasaya göre, tüm hastanelerde iletişim, bu konuda tam olarak eğitilmiş personel tarafından yönetilmeli ve iletişimde herhangi bir sorun oluşmaması için sürekli kontrol edilmelidir. Her bir çağrı hayati derecede önemlidir ve profesyonel bir bakım hizmeti olmazsa olmazlardandır.  Bu noktada hastane projesinin önemli bir hedefi de başarılı bir şekilde mevcut “ZKR hemşire çağrı sistemi” ile entegrasyon sağlanmasıydı. Bu doğrultuda hastane içerisinde aşağıdaki ihtiyaçlar belirlenmiştir:

  • Hastaneye Bağlı Diğer Birimlerle Hızlı İletişim,
  • Acil Kod ve Kullanıcılara Hızlı Bildirim,
  • IP Altyapıda Kararlı ve Sağlıklı İletişim,
  • Çağrı Merkezi ile HYBS (Hastane Yönetimi Bilgi Sistemi) Entegrasyonu,
  • Profesyonel Ses Kayıt ve Raporlama,
  • Avrasya Hastanesi’ne bağlı olan tüm hastaneler Ericsson-LG iPECS sistemleriyle birbirine bağlanarak merkezi bir yapı sağlandı,
  • IPECS LIP-9000 Serisi IP terminaller ile tüm kullanıcıların tek numara planı çerçevesinde birbirleriyle olan iletişimlerinin kesintisiz olması sağlandı,
  • Tegsoft Çağrı Merkezi Yazılımı ile HYBS ve CRM Entegrasyonu sağlandı,
  • ELG & Tegsoft Profesyonel Ses Kayıt ve Raporlama Yazılımı ile tüm abonelerin ses kayıtlarının ve raporlarının alınması sağlandı,
  • IP Dect telefonlar ile sağlık personellerinin kurum içerisinde mobil olarak acil kod (pembe-mavi-beyaz-kırmızı) uyarılarını anlık olarak alabilmesi ve raporlanması sağlandı,

Projede kullanılan;

– Sistemler

IPECS eMG800

 

– Terminaller

IPECS LIP-9002 Giriş Seviyesi Seti

IPECS LIP-9020 Yönetici Seti

IPECS LIP-9071 Üst Yönetici Seti

IPECS GDC-800H IP Dect Telefon

IPECS 150DH IP Dect Telefon

 

– Uygulamalar

Tegsoft Profesyonel Çağrı Merkezi Yazılımı

ELG & Tegsoft Ses Kayıt ve Raporlama Yazılımı

“ZKR Hemşire Çağrı Sistemi” Entegrasyonu

Bu projenin tamamlanmasıyla birlikte Avrasya Hastanesi’na bağlı olan tüm hastaneler aşağıdaki kazanımlara sahip olmuştur:

  • Ericsson-LG iPECS IP Telefon ve IP Dect çözümü ile firma içerisinde entegre kablosuz çözümün avantajlarından faydalanıldı,
  • Ericsson-LG iPECS sistemi açık ve esnek yapısıyla mevcut hemşire çağrı sistemine entegre edilerek tüm hastane iletişim ağı içerisine dahil edildi,
  • TEGSOFT Profesyonel Çağrı Merkezi Yazılımıyla yapılan entegrasyonlar ve raporlamalar sayesinde hizmet kalitesi arttırılarak müşteri memnuniyeti sağlandı,
  • Mevcut “ZKR Hemşire çağrı sistemi” ile iPECS sistem arasında tam entegrasyon sağlanarak hastane iletişim ağı içerisine dahil edildi ve acil durumlarda yetkili kişilerin anlık haberdar olması sağlandı,
  • Hastaneye gelecek dönemde ilave edilebilecek yeni yatırımlar için gerekli altyapı sağlandı,